E-mailmarketing

Met een mailing of nieuwsbrief benader je klanten rechtstreeks en persoonlijk met jouw aanbod. Dit heet emailmarketing. Het is relatief goedkoop en tegelijkertijd krachtig en effectief. Eigenlijk mag dit dus niet ontbreken binnen jouw marketingstrategie. Maar hoe pak je dit aan? Hoe zorg je dat jouw mailing opvalt tussen de vele anderen? En hoe zorg je dat jouw aanbod in deze mail naadloos aansluit op de vraag van je (potentiële) klant? Je hebt de benodigde data (zoals de aankoopgeschiedenis: welke producten tegen welke prijs, en naar aanleiding van welke acties) vaak al beschikbaar, maar dit inzetten om gepersonaliseerde mailings te versturen, dát is een vak apart. Ons vak! En wij helpen je graag.

Neem contact met ons op. We zijn benieuwd naar jouw wensen en ideeën en vertalen dit graag naar een vrijblijvend aanbod.

E-mailmarketing

Met een mailing of nieuwsbrief benader je klanten rechtstreeks en persoonlijk met jouw aanbod. Dit heet emailmarketing. Het is relatief goedkoop en tegelijkertijd krachtig en effectief. Eigenlijk mag dit dus niet ontbreken binnen jouw marketingstrategie. Maar hoe pak je dit aan? Hoe zorg je dat jouw mailing opvalt tussen de vele anderen? En hoe zorg je dat jouw aanbod in deze mail naadloos aansluit op de vraag van je (potentiële) klant? Je hebt de benodigde data (zoals de aankoopgeschiedenis: welke producten tegen welke prijs, en naar aanleiding van welke acties) vaak al beschikbaar, maar dit inzetten om gepersonaliseerde mailings te versturen, dát is een vak apart. Ons vak! En wij helpen je graag.

Neem contact met ons op. We zijn benieuwd naar jouw wensen en ideeën en vertalen dit graag naar een vrijblijvend aanbod.

E-mail als marketing- instrument gebruiken?

E-mail als marketing- instrument gebruiken?